„Twój Styl” na czele miesięczników luksusowych. „Women’s Health” na podium
W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu odnotowało „Avanti”, zaś najwięcej stracił „Glamour”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2015 roku wyniosła 218 034 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do kwietnia 2014 roku pismo to zanotowało wzrost o 0,02 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciej na drugą pozycję awansował shoppingowy miesięcznik „Avanti” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 116 556 egz., po największym wzroście w zestawieniu wynoszącym 37,02 proc.
Na trzecim miejscu znalazł się magazyn „Women’s Health” (Motor-Presse Polska), który od marca br. jest miesięcznikiem, a wcześniej był on dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem jego kwietniowego wydania wyniosła 85 540 egz. Dla porównania, wydanie styczniowo-lutowe „Women’s Health” miało wynik na poziomie 99 449 egz.
Ukazujące się od listopada ub.r. pismo „Uroda Życia” (Edipresse Polska) uplasowało się na szóstym miejscu z wynikiem na poziomie 69 694 egz.
Z kolei najwięcej - 27,60 proc. - stracił miesięcznik „Glamour” (Grupa Burda), którego wynik wyniósł 53 527 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca szóstego na dziesiąte.
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | |||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||
Tytuł | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Twój Styl | 219 430 | 218 034 | 219 358 | 217 996 |
Avanti | 116 914 | 116 556 | 85 430 | 85 064 |
Women’s Health | 85 540 | 85 540 | - | - |
Cosmopolitan | 82 110 | 82 110 | 90 254 | 90 254 |
Zwierciadło | 73 390 | 72 375 | 66 718 | 66 718 |
Uroda Życia | 70 894 | 69 694 | - | - |
Wysokie Obcasy Extra | 78 386 | 69 233 | 81 357 | 75 485 |
Pani | 67 894 | 67 694 | 69 017 | 68 859 |
Joy | 67 926 | 61 806 | 80 598 | 80 598 |
Glamour | 53 257 | 53 257 | 73 560 | 73 560 |
Hot Moda | 47 413 | 47 413 | 60 830 | 60 830 |
Elle | 46 026 | 44 026 | 55 562 | 53 462 |
In Style - Edycja Polska | 38 872 | 38 872 | 98 565 | 38 565 |
Harpers Bazaar | 24 918 | 24 918 | 28 120 | 28 120 |
Shape | 21 031 | 21 031 | 22 342 | 22 342 |
W kwietniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 12,22 proc.) pochwalić się mogła „Uroda Życia” (Edipresse Polska). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Joy” (Marquard Media Polska) - było to 29,11 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||
ZKDP | kwiecień | marzec | ||
Tytuł | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Twój Styl | 219 430 | 218 034 | 211 748 | 210 395 |
Avanti | 116 914 | 116 556 | 122 110 | 121 760 |
Women’s Health | 85 540 | 85 540 | 79 525 | 79 525 |
Cosmopolitan | 82 110 | 82 110 | 84 309 | 84 309 |
Zwierciadło | 73 390 | 72 375 | 83 937 | 82 937 |
Uroda Życia | 70 894 | 69 694 | 62 107 | 62 107 |
Wysokie Obcasy Extra | 78 386 | 69 233 | 75 982 | 67 857 |
Pani | 67 894 | 67 694 | 65 804 | 65 604 |
Joy | 67 926 | 61 806 | 87 187 | 87 187 |
Glamour | 53 257 | 53 257 | 74 247 | 74 247 |
Hot Moda | 47 413 | 47 413 | 59 842 | 59 842 |
Elle | 46 026 | 44 026 | 52 319 | 50 319 |
In Style - Edycja Polska | 38 872 | 38 872 | 39 663 | 39 663 |
Harpers Bazaar | 24 918 | 24 918 | 25 843 | 25 843 |
Shape | 21 031 | 21 031 | 27 840 | 27 840 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” na czele miesięczników luksusowych. „Women’s Health” na podium