TVP1 nowym liderem, TVN traci. Mecz Anglia - Polska i "Biblia" wśród hitów tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansowała TVP1. Natomiast w grupie komercyjnej pierwsze miejsce nadal należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 14 do 20 października 2013 roku wzrósł o 0,16 pkt. proc. do 12,91 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Natomiast na drugą lokatę spadła telewizja TVN, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,90 proc. i wyniósł 12,79 proc. Ostatnią pozycję podium zajął Polsat, którego wynik w porównaniu do poprzedniego tygodnia wyniósł 12,63 proc., po wzroście o 0,79 pkt. proc. Z kolei czwarte miejsce przypadło TVP2 (10,70 proc.; w dół o 0,61 pkt. proc.).
Odświeżony kanał TVP Info w zeszłym tygodniu zanotował spadek udziału o 0,06 pkt. proc. do 1,23 proc. Natomiast udział w rynku telewizyjnym kanału TVP Regionalna zmniejszył się o 0,12 pkt. proc. do 0,95 proc.
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TTV (1,16 proc.; + 0,09 pkt. proc), Polsat Sport (0,90 proc.; + 0,21 pkt. proc) oraz TVP Rozrywka (0,83 proc.; + 0,08 pkt. proc.).
NAM |
07.10 - 13.10 |
14.10 - 20.10 |
|
Lp. |
Stacja |
SHR % |
SHR % |
1 |
TVP1 |
12,75% |
12,91% |
2 |
TVN |
13,69% |
12,79% |
3 |
Polsat |
11,84% |
12,63% |
4 |
TVP2 |
11,31% |
10,70% |
5 |
TVN7 |
3,88% |
3,58% |
6 |
TV PULS |
3,07% |
3,19% |
7 |
TVN24 |
3,08% |
3,10% |
8 |
TV4 |
3,06% |
2,90% |
9 |
Polsat2 |
1,84% |
1,81% |
10 |
Puls 2 |
1,31% |
1,29% |
11 |
TVP INFO |
1,29% |
1,23% |
12 |
TVP Seriale |
1,18% |
1,20% |
13 |
TTV - Twoja Telewizja |
1,07% |
1,16% |
14 |
TVP Regionalna |
1,07% |
0,95% |
15 |
Polsat News |
0,96% |
0,92% |
16 |
Polsat Sport |
0,69% |
0,90% |
17 |
TVP Rozrywka |
0,75% |
0,83% |
18 |
ATM Rozrywka |
0,86% |
0,81% |
19 |
MiniMini+ |
0,72% |
0,76% |
20 |
TV6 |
0,84% |
0,76% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się telewizja TVN, która straciła tutaj 1,40 pkt. proc. do 14,73 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zwiększył się o 0,55 pkt. proc. do 13,64 proc. Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansowała TVP1 (wzrost udziału o 0,71 pkt. proc. do poziomu 9,07 proc.).
NAM |
07.10 - 13.10 |
14.10 - 20.10 |
|
Lp. |
Stacja |
SHR % |
SHR % |
1 |
TVN |
16,13% |
14,73% |
2 |
Polsat |
13,09% |
13,64% |
3 |
TVP1 |
8,36% |
9,07% |
4 |
TVP2 |
9,66% |
8,94% |
5 |
TVN7 |
3,73% |
3,80% |
6 |
TV PULS |
3,30% |
3,61% |
7 |
TV4 |
3,34% |
3,04% |
8 |
TVN24 |
2,26% |
2,19% |
9 |
Polsat2 |
1,80% |
1,77% |
10 |
TVP Seriale |
1,32% |
1,32% |
11 |
Puls 2 |
1,30% |
1,30% |
12 |
TTV - Twoja Telewizja |
1,23% |
1,29% |
13 |
Eska TV |
0,96% |
1,10% |
14 |
Discovery |
0,90% |
1,05% |
15 |
TVN Style |
0,95% |
1,01% |
16 |
Polsat Sport |
0,75% |
1,01% |
17 |
Polo TV |
1,03% |
0,93% |
18 |
ATM Rozrywka |
0,97% |
0,91% |
19 |
TV6 |
0,95% |
0,88% |
20 |
AXN |
0,75% |
0,85% |
Dołącz do dyskusji: TVP1 nowym liderem, TVN traci. Mecz Anglia - Polska i "Biblia" wśród hitów tygodnia