SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP zakończyła kampanię abonamentową

Telewizja Polska zakończyła dwumiesięczną kampanię abonamentową pod hasłem „Niczego nie obejrzą, niczego nie posłuchają”, która trwała od 17 maja br.

 Kampania obejmowała emisję spotów na wszystkich antenach Telewizji Polskiej i Polskiego Radia. Wsparciem akcji było też wysłanie listów do największych polskich firm i organizacji biznesowych z informacją o obowiązku wnoszenia opłat abonamentowych.
 
Celem kampanii było przypomnienie wszystkim podmiotom gospodarczym o ich ustawowym obowiązku wnoszenia opłaty abonamentowej wynikającym z Ustawy o opłatach abonamentowych z dnia 21 kwietnia 2005 r. Podjęte w ramach kampanii działania podkreślały również, że używanie niezarejestrowanych odbiorników telewizyjnych i radiowych podlega egzekucji administracyjnej zgodnie z wyrokiem Trybunału Konstytucyjnego z dnia 16 marca 2010 r.
 
Całość kampanii prowadzona była pod nadzorem Sztabu Kryzysowego Mediów Publicznych. Pomysłodawcą i organizatorem kampanii była Telewizja Polska, przy dużym zaangażowaniu Polskiego Radia i Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Całością projektu kierował pełnomocnik zarządu TVP ds. abonamentu.

Dołącz do dyskusji: TVP zakończyła kampanię abonamentową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl