SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, traci TLC

W lutym 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Kolejne miejsca zajęły Polsat Play i TVN Turbo, spadki zanotowały m.in. BBC Lifestyle i TLC, a zyskały m.in. E!  oraz Discovery Life.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w lutym br. wyniósł 0,63 proc., czyli tyle samo ile było w lutym ub.r. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmalał o 1,72 proc. i wyniósł 0,57 proc. Podium uzupełnia TVN Turbo. Jego wynik to 0,50 proc. (bez zmian).

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 50 proc., pochwalić się mógł kanał E! Entertainment. Jego średni udział w lutym br. wyniósł 0,03 proc., a stacja ta jednak spadła z miejsca 11. na 12. - ostatnie.

Z kolei największą stratę zanotowała stacja BBC Lifestyle, która spadła z pozycji 9. na 11. Jej wynik zmalał bowiem o 33,33 proc. do 0,06 proc.

Na 10. miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 roku, a monitorowana jest od marca 2015 roku. Jej udział w rynku w lutym br. wyniósł 0,07 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

luty

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Style

0,63%

0,63%

Polsat Play

0,58%

0,57%

TVN Turbo

0,50%

0,50%

Polsat Cafe

0,35%

0,39%

TLC

0,38%

0,26%

Discovery Life

0,13%

0,16%

Domo

0,13%

0,15%

Kuchnia+

0,11%

0,10%

Polsat Food

0,09%

0,09%

Lifetime

-

0,07%

BBC Lifestyle

0,09%

0,06%

E!Entertainment

0,02%

0,03%

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w lutym br. wyniósł 0,86 proc., po spadku o 1,15 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,79 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 5,33 proc. Zaś ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł w dół o 5,48 proc. i wyniósł 0,69 proc.

W tym ujęciu najwięcej zyskał Polsat Food (kanał ten zanotował wzrost o 33,33 proc. do 0,12 proc. udziału), a najwięcej straciła stacja TLC (było to 32 proc. do 0,34 proc.).

Wirtualnemedia.pl

16-49

luty

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Style

0,87%

0,86%

TVN Turbo

0,75%

0,79%

Polsat Play

0,73%

0,69%

Polsat Cafe

0,38%

0,34%

TLC

0,50%

0,34%

Domo

0,14%

0,16%

Discovery Life

0,14%

0,14%

Polsat Food

0,09%

0,12%

Kuchnia+

0,11%

0,10%

BBC Lifestyle

0,11%

0,08%

E!Entertainment

0,05%

0,06%

Lifetime

-

0,05%

Dołącz do dyskusji: TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, traci TLC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl