TVN Style liderem. Rosną wyniki TVN Turbo i Polsat Play (top stacji lifestylowych)
W styczniu 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych był kanał TVN Style, drugie miejsce w grupie wszystkich widzów zajął Polsat Play, ale w grupie komercyjnej wiceliderem było TVN Turbo. Największy wzrost odnotowała stacja Domo+.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, udział TVN Style w rynku telewizyjnym w styczniu br. wyniósł 0,67 proc., po wzroście względem stycznia 2014 roku o 6,35 proc.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 5,66 proc. i wyniósł 0,56 proc. Jeszcze bardziej do góry (o 8,33 proc.) poszedł udział będącego na trzecim miejscu kanału TVN Turbo. Jego wynik to 0,52 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 44,44 proc., pochwalić się mógł kanał Domo+. Jego średni udział w styczniu 2014 roku wyniósł 0,13 proc., a stacja ta awansowała z miejsca siódmego na szóste.
Najwięcej w rankingu straciła zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się praktycznie o 100 proc. do poziomu 0 proc. Kanał ten w marcu br. zakończy nadawanie, przekształcając się w stację filmową Paramount HD (więcej na ten temat).
Drugi największy spadek w zestawieniu zanotowała stacja BBC Lifestyle, której udział zmalał o 28,57 proc. do 0,05 proc.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |
Styczeń | ||
2014 | 2015 | |
Stacja | SHR % | SHR % |
TVN Style | 0,63% | 0,67% |
Polsat Play | 0,53% | 0,56% |
TVN Turbo | 0,48% | 0,52% |
Polsat Cafe | 0,39% | 0,38% |
TLC | 0,38% | 0,33% |
Domo+ | 0,09% | 0,13% |
kuchnia+ | 0,13% | 0,10% |
Polsat Food | 0,06% | 0,08% |
BBC Lifestyle | 0,07% | 0,05% |
Viacom Blink | 0,01% | 0,00% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w styczniu br. zwiększył się tutaj o 8,33 proc. i wyniósł 0,91 proc.
Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,82 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 12,33 proc. Ostatnia lokata podium należała do Polsatu Play. Jego udział poszedł do góry o 17,19 proc. i wyniósł 0,75 proc.
Największy wzrost w tej grupie, wynoszący aż 50 proc., zanotował także kanał Domo+, który osiągnął 0,12 proc. udziału. Również i tutaj najwięcej (100 proc.) stracił Viacom Blink! i jego średni dobowy udział wyniósł 0 proc.
Wirtualnemedia.pl | 16-49 | |
Styczeń | ||
2014 | 2015 | |
Stacja | SHR % | SHR % |
TVN Style | 0,84% | 0,91% |
TVN Turbo | 0,73% | 0,82% |
Polsat Play | 0,64% | 0,75% |
TLC | 0,50% | 0,45% |
Polsat Cafe | 0,47% | 0,40% |
Domo+ | 0,08% | 0,12% |
kuchnia+ | 0,15% | 0,11% |
BBC Lifestyle | 0,11% | 0,08% |
Polsat Food | 0,08% | 0,08% |
Viacom Blink | 0,01% | 0,00% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem. Rosną wyniki TVN Turbo i Polsat Play (top stacji lifestylowych)