Trusted Brand 2002 - Onet.pl po raz kolejny marką godną zaufania
Badania Trusted Brand przeprowadzone w 30 kategoriach przez firmę Wyman Dilion Limited na zlecenie miesięcznika "Readers Digest" zostały uwieńczone uroczystą galą w Warszawie. Przyznano statuetki laureatom. Portal Onet.pl po raz drugi z rzędu został marką cieszącą się największym zaufaniem w kategorii Internet (Onet.pl - 51%, Wirtualna Polska - 22%), TVN (także w medialnej Grupie ITI ) zdystansował inne stacje w kategorii Telewizja (TVN - 40%, TVP - 24%, Polsat - 17%).
Badanie European Trusted Brands to jeden z największych paneuropejskich sondaży konsumenckich jakie zostały przeprowadzone od powstania Unii Europejskiej, a próba badawcza została doważona w sposób gwarantujący reprezentatywność wyników dla populacji każdego kraju, w którym prowadzone są badania. Odkrywa nastawienie klientów do marek i instytucji życia społecznego, a także sposób samopostrzegania społeczeństw w kontekście ich cech psychospołecznych.
Po raz pierwszy przeprowadzono je w 2001 roku w 18 krajach Europy. Do zadań respondentów należała ocena marek między innymi pod względem ich jakości, wizerunku oraz zaspokajania potrzeb klientów.
Polacy wybrali w tym roku jako marki godne zaufania m.in.: Onet.pl, Nokia, IBM, Sony, Mercedes, Nivea, Aspiryn, LOT, Orbis, Colgate, Citibank.
Dołącz do dyskusji: Trusted Brand 2002 - Onet.pl po raz kolejny marką godną zaufania