Trusted Brand 2002 - Onet.pl po raz kolejny marką godną zaufania
Badanie European Trusted Brands to jeden z największych paneuropejskich sondaży konsumenckich jakie zostały przeprowadzone od powstania Unii Europejskiej, a próba badawcza została doważona w sposób gwarantujący reprezentatywność wyników dla populacji każdego kraju, w którym prowadzone są badania. Odkrywa nastawienie klientów do marek i instytucji życia społecznego, a także sposób samopostrzegania społeczeństw w kontekście ich cech psychospołecznych.
Po raz pierwszy przeprowadzono je w 2001 roku w 18 krajach Europy. Do zadań respondentów należała ocena marek między innymi pod względem ich jakości, wizerunku oraz zaspokajania potrzeb klientów.
Polacy wybrali w tym roku jako marki godne zaufania m.in.: Onet.pl, Nokia, IBM, Sony, Mercedes, Nivea, Aspiryn, LOT, Orbis, Colgate, Citibank.
Inne
Dołącz do dyskusji: Trusted Brand 2002 - Onet.pl po raz kolejny marką godną zaufania