TicTac Lemon Mint na plakatach
Kampania Optimedia dla nowego smaku cukierkówTicTac
Kampania nowego smaku TicTac o nazwie Lemon Mint poszerza się o działania outdoorowe. Od strony mediów zaplanował ją dom mediowy Optimedia. W ramach kampanii w 8 największych miastach Polski przy wiatach przystankowych i na wolnostojących nośnikach reklamy zewnętrznej pojawią się plakaty reklamujące nowy smak Tic Tac. Zobaczymy je także w okolicach warszawskiego metra.
TicTac Lemon Mint to nowa, limitowana edycja cukierków odświeżających o smaku cytrynowo-miętowym, które będą dostępne w sprzedaży tylko w okresie lata. Adresatem prowadzonej kampanii są osoby szukające orzeźwienia w czasie gorących dni.
Plakaty reklamowe pojawią się na nośnikach typu City Light w miastach: Warszawa, Wrocław, Poznań, Łódź, Kraków, Szczecin oraz w aglomeracjach Trójmiasta i Katowic. Przedstawiają opakowanie TicTac Lemon Mint na tle wielkiej przekrojonej cytryny.
Kampania prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej jest uzupełnieniem działań reklamowych realizowanych w telewizji od 23 maja.
Dołącz do dyskusji: TicTac Lemon Mint na plakatach