T-Mobile Polska szykuje się do przetargu reklamowego
Operator telekomunikacyjny T-Mobile Polska planuje przetarg na obsługę kreatywną. Od 2019 roku firmę w tym zakresie obsługuje DDB Warszawa.
"W ramach standardowych procedur wewnętrznych T-Mobile jesteśmy zobligowani do systematycznego przeglądu rynku i ofert, w tym również tych związanych z obsługą kreatywną. Tego właśnie będzie dotyczył przegląd, który wystartuje jeszcze w tym miesiącu, i w którym mogą wziąć udział również nasze dotychczasowego agencje. Rozstrzygniecie przeglądu rynku planujemy jeszcze w tym roku" - przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe T-Mobile Polska.
Obecnie obsługą reklamową T-Mobile zajmuje się DDB Warszawa. W internecie operatora obsługuje VMLY&R, materiały BTL opracowuje ARC (Grupa Publicis), planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mindshare.
T-Mobile ściął wydatki na reklamy
W 2021 roku T-Mobile Polska zmniejszył wydatki reklamowe (z których niewielka część dotyczy reprezentacji, czyli m.in. udziału w targach i innych eventach) ze 168,4 do 154,5 mln zł.
Z analizy Wirtualnemedia.pl wynika, ze T-Mobile w pierwszej połowie br. był trzecim największym reklamodawcą w branży telekomów, z wydatkami w wysokości 126,3 mln zł (spadek o 5,1 proc. rok do roku).
Dołącz do dyskusji: T-Mobile Polska szykuje się do przetargu reklamowego
Chyba zgadywać nie trzeba kto prasuje koszulę na przyszły rok : )