„Szkoła ŁAŁ” w kampanii Auchan
W hipermarketach Auchan ruszyła kampania reklamowa „Szkoła ŁAŁ”. Akcja obejmuje m.in. katalog produktów i grę internetową przygotowane przez firmy Euro RSCG i Interent Designers.
W kampanii „Szkoła ŁAŁ” promowane są produkty szkolne dostępne w Auchan Polska. W ramach akcji na stronie konkurs.auchan.pl udostępniono grę, w której należy łapać do sklepowego koszyka produkty spadające z półek i kasować je przy kasie. Uczestnicy gry, którzy osiągną najlepsze wyniki, otrzymają bony na zakupy i nagrody rzeczowe. Aplikację przygotowała firma Internet Designers.
Na potrzeby kampanii przygotowano też katalog prezentujący produkty dostępne w strefie sezonowej Szkoła. Opracowaniem katalogu zajęła się agencja Euro RSCG. Cała akcja „Szkoła ŁAŁ” potrwa do końca sierpnia.
Dołącz do dyskusji: „Szkoła ŁAŁ” w kampanii Auchan
Szczyt kreatywności - tłum megaludzi takie rzeczy płodzi!
Łał, szmapana i pianę!