SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Studio słodkich wyznań” promuje Raffaello

Ruszyła kampania BTL promująca pralinki Raffaello. Akcję opartą na mobilnym „Studiu słodkich wyznań” przygotowały agencje Testardo Gram i Argonauts.

W ramach kampanii „Studio słodkich wyznań Raffaello” od 26 marca do 17 kwietnia w pięciu miastach – Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Sopocie i Gdyni – pojawi się mobilne studio, w którym będzie można wyznać miłość ukochanej osobie. Wybrane nagrania zostaną umieszczone na kanale YouTube oraz stronie internetowej Raffaello. Po zakończeniu akcji jury wyłoni 10 finalistów, a internauci w głosowaniu zadecydują, kto zdobędzie główną nagrodę – wycieczkę na Malediwy.

Akcja ma podkreślać, że Raffaello często towarzyszy ludziom podczas wyjątkowych okazji, również tych związanych z wyrażaniem uczuć.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Testardo Gram, a serwis internetowy akcji przygotowała agencja interaktywna Argonauts.

Dołącz do dyskusji: „Studio słodkich wyznań” promuje Raffaello

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl