„Studio słodkich wyznań” promuje Raffaello
Ruszyła kampania BTL promująca pralinki Raffaello. Akcję opartą na mobilnym „Studiu słodkich wyznań” przygotowały agencje Testardo Gram i Argonauts.
W ramach kampanii „Studio słodkich wyznań Raffaello” od 26 marca do 17 kwietnia w pięciu miastach – Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Sopocie i Gdyni – pojawi się mobilne studio, w którym będzie można wyznać miłość ukochanej osobie. Wybrane nagrania zostaną umieszczone na kanale YouTube oraz stronie internetowej Raffaello. Po zakończeniu akcji jury wyłoni 10 finalistów, a internauci w głosowaniu zadecydują, kto zdobędzie główną nagrodę – wycieczkę na Malediwy.
Akcja ma podkreślać, że Raffaello często towarzyszy ludziom podczas wyjątkowych okazji, również tych związanych z wyrażaniem uczuć.
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Testardo Gram, a serwis internetowy akcji przygotowała agencja interaktywna Argonauts.
Dołącz do dyskusji: „Studio słodkich wyznań” promuje Raffaello