SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Studencki konkurs filmów reklamowych

Nadchodzi IX Studencki konkurs filmów reklamowych

Studencki konkurs filmów reklamowych skierowany do studentów szkół filmowych organizowany jest już od 9 lat przez Kodak Entertainment Imaging. Przedsięwzięcie ma na celu wyłowić młode  operatorskie i reżyserskie talenty oraz pokazać świeże spojrzenie młodych twórców na film reklamowy. O randze konkursu świadczy fakt, iż zwycięzcy poprzednich edycji odnoszą już znaczące sukcesy zawodowe.

Konkurs składa się z dwóch etapów. W pierwszym studenci zgłaszają scenariusze napisane na podstawie briefów przygotowanych przez produktodawców. W tym roku swoich marek użyczają: Oriflame, Onet.pl, TVN, Naj, Claudia oraz Viva One Night Mousse.

Obecnie jury zajmuje sie ocenianiem scenariuszy, z pośród których zostanie wybranych ok. 20. Zwycięzcy pierwszego etapu konkursu w marcu przystąpią do realizacji swoich pomysłów. W maju jury na specjalnych obradach oceni gotowe spoty i wybierze ostatecznych zwycięzców.

 W jury zasiadają: Iwo Zaniewski (Dyrektor Kreatywny PZL); Dariusz Zatorski (Dyrektor Kreatywny Leo Bernett), Paweł Niziński (Dyrektor Kreatywny Young & Rubicam); Jarek Kamiński (Dyrektor Kreatywny Saatchi & Saatchi); Katarzyna Dragovic (Dyrektor Kreatywny Euro RSCG); Katarzyna Alińska ( Z-ca Dyrektora Marketingu TVN); Piotr Welc (Dyrektor d/s produktów marketingowych Onet.pl); Magdalena Malicka (Dyrektor Wydawniczy Naj); Jacek Kulczycki (General Manager Studia Filmowego OTO); Maria Zakrzewska (Dyr. Marketingu Oriflame);  Witold Sołowiow (Dyrektor d/s Produkcyjnych Procter & Gamble).

Dołącz do dyskusji: Studencki konkurs filmów reklamowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl