Strona internetowa miesięcznika Maxim przyciąga
Rekordowa liczba odwiedzających stronę www miesięcznika Maxim przyciągnęła pierwszych reklamodawców i sprawiła, że strona zaczęła na siebie zarabiać.
- Serwis internetowy miesięcznika Maxim osiągnął absolutnie rekordową, jak na stronę www magazynu, ilość odsłon dziennie. Internauci otwierają www.maximonline.pl 600 000 razy na dobę - informuje nadawca.
Przy tak dużej grupie odbiorców, administratorzy strony oraz firma OS3, która prowadzi serwis, rozpoczęli sprzedaż powierzchni reklamowej na stronie pisma. Ponieważ internet jest medium o nieograniczonych możliwościach, oprócz tradycyjnych bannerów reklamowych www.maximonline.pl proponuje dodatkowe okna reklamowe (obok standardowych poziomych i pionowych banerów między innymi banery animowane w technologii Macromedia Flash, okna typu pop-up, interstitial, intro). Z oferty tej skorzystał w grudniu Whirlpool, umieszczając w serwisie Maxima pierwszą płatną reklamę. Obsługą kampanii zajmuje się Click Ad.
Warto podkreślić, że stronę polskiego Maxima odwiedzają internauci z 50 krajów. 64% z nich używa serwerów znajdujących się na terytorium Polski.
Dołącz do dyskusji: Strona internetowa miesięcznika Maxim przyciąga