„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w maju, „Claudia” z największą stratą
W maju br. liderem sprzedaży miesięczników poradnikowych było czasopismo „Kobieta i Życie”, które zanotowało największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Claudia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, w maju 2017 roku sprzedaż miesięcznika „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 346 383 egzemplarzy - o 12,17 proc. więcej niż rok wcześniej. Magazyn był również liderem pod względem wzrostów sprzedaży.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugim miejscu uplasowały się „Dobre Rady” (Grupa Burda) ze sprzedażą na poziomie 277 189 egzemplarzy - o 1,77 proc. więcej niż w maju roku poprzedniego. Podium uzupełnia „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) - w maju br. pismo sprzedało się w 250 628 egzemplarzy - czyli o 0,21 proc. więcej niż w maju ub.r.
W porównaniu rok do roku, najgorzej wypadła „Claudia” (Grupa Burda). Pismo sprzedało się gorzej o 23,61 proc. Nieco niższy spadek zanotował „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska) oraz „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - odpowiednio o 20,5 proc. oraz 19,9 proc.
Jeśli chodzi o dynamikę sprzedaży w porównaniu z kwietniem br., to liderem wzrostów były „Dobre Rady”. Sprzedaż tego miesięcznika poszła do góry o 13,53 proc. W spadkach liderami były: „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) i „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Tytuły straciły odpowiednio o 26,52 proc. i 22,8 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w maju, „Claudia” z największą stratą