„Party” na czele dwutygodników people w listopadzie. „Flesz” o 21 proc. w dół
W listopadzie 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w listopadzie 2019 roku wyniosła 97 351 egz. W porównaniu do listopada 2018 roku była ona niższa o 17,70 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Z trzeciego na drugie miejsce awansował dwutygodnik „Viva!” (Edipresse Polska). Zanotował on spadek wynoszący 7,28 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 61 907 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer), który spadł z miejsca drugiego. Jego średni wynik wyniósł 56 802 egz., po spadku o 19,85 proc.
Czwarty był „Flesz” (Edipresse Polska), którego średni wynik zmalał najbardziej w zestawieniu - o 21,41 proc. do 29 867 egz.
W listopadzie 2019 roku w porównaniu do października 2019 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Viva!” - było to 0,87 proc.
Największy spadek, wynoszący 26,27 proc., odnotowała w tym ujęciu „Gala” (Grupa Burda).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Party” na czele dwutygodników people w listopadzie. „Flesz” o 21 proc. w dół