Spadła oglądalność stacji z grupy TVN
Łączna oglądalność stacji z grupy TVN, liczona całodobowo, wyniosła w styczniu 20,5% w stosunku do 20,7% przed rokiem, poinformowała spółka w komunikacie.
W tzw. "peak time", czyli w godzinach 18:00-23:00, oglądalność stacji z grupy TVN wyniosła 22,7% wobec 23,1% styczniu 2008 r. Oglądalność sztandarowego kanału grupy - TVN - wyniosła w styczniu15,3 licząc całodobowo (spadek o 0,1 pkt) a w "peak time" 18,5% (spadek o 0,2 pkt).
Udział stacji z grupy TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) wzrósł o 0,5 pkt r/r do 21,9% licząc całodobowo. W "peak time" udział stacji z grupy TVN utrzymał się na poziomie 23,5%.
Udział kanału TVN w grupie docelowej wyniósł całodobowo 16,8%, co oznacza wzrost o 0,9 pkt r/r, a w "peak time" wzrósł o 0,5 pkt r/r do 19,4%.
"W styczniu 2009 r., sześć spośród dziesięciu programów cieszących się największą popularnością w kanale TVN stanowiły produkcje lokalne" - czytamy w komunikacie TVN.
Udział kanału informacyjnego TVN 24 w jego grupie docelowej (mieszkańcy miast pow. 100 tys., pow. 25 lat o przychodach powyżej średniej) wyniósł w styczniu 4,7% wobec 5,0% rok wcześniej. W "peak time" wynik wyniósł 3,7% wobec 3,9% w listopadzie 2007 r.
Dołącz do dyskusji: Spadła oglądalność stacji z grupy TVN