Skoda wspiera kampanią reklamową noworoczną wyprzedaż modeli z rocznika 2017
W salonach Skody trwa noworoczna wyprzedaż sześciu modeli z rocznika 2017. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Isobar Polska, Papaya Films oraz PHD Rocket.
Kampania reklamowa obejmuje dwa spoty telewizyjne o długości 15 i 30 sekund, a także reklamy radiowe.
Spot będzie emitowany na głównej antenie telewizji Polsat oraz w jej kanałach tematycznych, w TVN oraz na antenie TVP.
Działania prowadzone w kanałach ATL wspierają online i social. Działania w internecie obejmą kampanię display na emitowaną m.in. w serwisach Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, Otomoto.pl, OLX.pl, Allegro.pl oraz na Gazeta.pl.
Za strategię, kreację i nadzór nad działaniami reklamowymi odpowiada, działająca w ramach Isobar Poland Group agencja Isobar Polska. Media zaplanował i zakupił dom mediowy PHD Rocket. Za produkcję spotów telewizyjnych odpowiada Papaya Films.
Dołącz do dyskusji: Skoda wspiera kampanią reklamową noworoczną wyprzedaż modeli z rocznika 2017