SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Shell hasłem "Dolce Wita!" reklamuje produkty spożywcze

Sieć stacji paliw Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell. Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kamikaze.

Kampania wizerunkowa (z elementami sprzedażowymi) ma na celu komunikację produktów spożywczych deli by Shell na stacjach tej marki w całej Polsce oraz w internecie. Jej główna fala potrwa do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok.

Agencja Kamikaze jest odpowiedzialna za przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji, kreację materiałów wideo oraz projekty materiałów drukowanych na stacjach (w tym szeregu key visuali, animacji oraz niestandardowych materiałów POS), a także za przygotowanie i prowadzenie części kampanii digital (w tym m.in. komunikację CRM oraz działania w obszarze social media).

Komunikaty bazują na grach słownych nawiązujących do głównych cech i benefitów produktów z prezentowanej oferty deli by Shell (np. “Dolce Wita – wybierz pyszną focaccię i przywitaj smak we włoskim stylu” czy “Wołowy i gotowy – taki jest nasz burger ze świeżymi warzywami” albo po prostu “Zatankuj kawkę”). 

Za logistykę I produkcję materiałów odpowiedzialna jest Altavia Polska. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Shell hasłem "Dolce Wita!" reklamuje produkty spożywcze

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
IOP
a ciekawe czy jak na zdjęciu jest w kanapce tyle łososia czy zdjęcie sobie a życie sobie i tyle plastrów co przysłowiowy "kot napłakał" naprawdę ...
0 0
odpowiedź