SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyła kampania zachęcająca do udziału w wyborach do europarlamentu

Wystartowała kampania #BrukselaToNieKurort zachęcająca do świadomego głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Położono w niej nacisk na wyzwania, przed którymi stoi obecnie Europa - agresywna Rosja, zmiana klimatu i cyberzagrożenia - a do sprostania którym potrzebne są konkretne umiejętności. 

Akcja pod hasłem #BrukselaToNieKurort skupia szereg działań edukacyjnych i PR, których głównym celem jest dotarcie do osób starających się być na bieżąco z wydarzeniami w Polsce i na świecie, jednak nie do końca orientujących się w zawiłościach geopolityki lub funkcjonowania Unii Europejskiej. 

Organizatorem kampanii jest Fundacja Szkoła Liderów im. Zbigniewa Pełczyńskiego, która od 30 lat pracuje na rzecz rozwoju świadomego, opartego na wartościach przywództwa. Obecną kampanią zamierza ona podnosić świadomość wyborców na temat roli polskich przedstawicieli w europarlamencie. 

– Rok 2024 jest dla nas szczególny, gdyż właśnie obchodzimy 30-lecie naszej działalności. Od trzech dekad uczymy liderów życia publicznego jak dobrze i skutecznie przewodzić. Tym razem skupimy się na osobach, które tych liderów wybierają. Chcemy pokazać, jak odpowiedzialne zadanie stoi przed nami 9 czerwca. W obliczu dużych zmian w geopolityce i towarzyszącej temu niepewności szczególnie ważne jest, by mądrze wybrać naszych przedstawicieli w Parlamencie Europejskim – mówi Magdalena Tchórznicka z Fundacji Szkoła Liderów. 

Na temat kompetencji europarlamentarzystek i europarlamentarzystów oraz współczesnych europejskich i globalnych wyzwań organizatorzy będą edukowali poprzez stronę BrukselaToNieKurort.pl, a także w mediach społecznościowych i tradycyjnych. Do akcji zostali zaproszeni popularni twórcy internetowi, m.in. Kasia Gandor, Miłosz Wiatrowski-Bujacz czy Paulina Górska, którzy przybliżą priorytetowe zagadnienia, dla których Polska powinna przedstawić swoją perspektywę w Europie. Do kampanii dołączą także inne organizacje pozarządowe i społeczne. 

Partnerami kampanii są warszawskie agencje Profeina oraz Olmeka Creation House. Pierwsza z nich odpowiada za działania PR i edukacyjne, druga za realizację spotu oraz działania brandingowe i reklamowe. 

– W ramach kampanii uświadamiamy wyborcom, jakie sprawy będą podejmowane w najbliższych latach przez Unię Europejską. Kwestie dotyczące zagrożeń cybernetycznych, zmiany klimatu czy stosunków z Rosją są realne. Wiemy jednak, że sama świadomość zagrożeń nie wystarczy, dlatego pokazujemy również nasz wpływ, jako jednostek, na kształtowanie przyszłości. Mówimy o kompetencjach, które powinny posiadać osoby reprezentujące nas w europarlamencie. I przede wszystkim: podkreślamy, że zdecydowanie nie warto pozostawić kwestii wyboru innym! Zachęcamy wszystkie organizacje i osoby, którym bliskie jest świadome głosowania, do włączenia się w naszą kampanię, by frekwencja 9 czerwca pozytywnie nas zaskoczyła – podsumowuje Magdalena Tchórznicka ze Szkoły Liderów.

 

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania zachęcająca do udziału w wyborach do europarlamentu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kasia
Nie idę na eurowybory.
odpowiedź