Ruszyła kampania promocyjna prapremiery spektaklu 'Wyścig spermy'
Rozpoczęła się kampania promocyjna "Wyścigu spermy" - spektaklu wreż. Macieja Kowalewskiego, którego prapremiera odbędzie się 10listopada w Teatrze Na Woli. Kampania ma charakter informacyjnyoraz podkreśla nietuzinkowość projektu.
Kampania opiera się na wykorzystaniu outdooru, reklamy prasowej,marketingu bezpośredniego. Duży nacisk położono na reklamęzewnętrzną; na 6. autobusach liinii prywatnej i wszystkich składachmetra w Warszawie.
W centrum stolicy rozwieszono 2,5 tys. plakatów oraz wydrukowano20 tys. pocztówek. Reklamy prasowe "Wyścigu spermy" znalazły się wmagazynie kulturalno-wydarzeniowym - "Aktivist", a także wdziennikach: "Gazeta Wyborcza" i "Dziennik".
Za kreację odpowiada agencja Zielona Papryka, za działaniapublic relations związane ze spektaklem agencja Kostrzewa PR.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania promocyjna prapremiery spektaklu 'Wyścig spermy'