Ruszyła kampania platformy nC+. „Nowa definicja rozrywki” (zobacz spot)
W piątek 8 marca br. wystartowała kampania reklamowa nowej platformy nC+, która powstanie z połączenia Cyfry+ i n. Akcja promocyjna realizowana jest pod hasłem „Nowa definicja rozrywki”.
- Największy wybór kanałów nowej ery i technologia, której dotąd nie było. To Cyfra+ i telewizja n łączą się w niczym ograniczony świat rozrywki - mówi lektor w pierwszym spocie promocyjnym platformy nC+. Oglądać go można m.in. w kanałach TVN.
Poza telewizją kampania obejmuje także serwisy internetowe. W internecie można zobaczyć banery komunikujące, że to co było dostępne dotąd niezależnie w n i Cyfrze+ (jak np. mecze t-Mobile Ekstraklasy transmitowane w Canal+) teraz będzie można oglądać na nowej platformie nC+. W piątek ruszył też profil platformy na Facebooku i jej kanał na Youtube.
Strat nowej platformy nC+ zaplanowany jest na 21 marca br. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania platformy nC+. „Nowa definicja rozrywki” (zobacz spot)