„Rozmiar ma znaczenie” w kampanii Triumph
Pod hasłem „Rozmiar ma znaczenie” trwa internetowa kampania reklamowa bielizny Triumph. Akcję realizuje agencja Sales & More.
Prowadzona obecnie w internecie kampania reklamowa Triumph zachęca kobiety do skorzystania z porady eksperta, który pomoże w znalezieniu odpowiedniego modelu i rozmiaru biustonosza. W ramach promocji na stronie rozmiarmaznaczenie.triumph.pl można pobrać SMS-owy kod, który upoważnia do 15-procentowej zniżki na zakupy bielizny w salonach Triumph.
Kampania obejmuje portale horyzontalne, serwisy społecznościowe i strony skierowane do kobiet. Akcję – zaplanowaną do końca listopada – realizuje interaktywna agencja mediowa Sales & More.
Dołącz do dyskusji: „Rozmiar ma znaczenie” w kampanii Triumph
http://balkonetka.pl/forum/probiusciaste-imprezy/2010/11/24/rozmiar-ma-znaczenie-by-triumph/1