SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ronaldinho twarzą Konica Minolta

Brazylijski piłkarz Ronaldinho jest twarzą kampanii reklamowej firmy Konica Minolta. Reklamy pod hasłem "The skills to win" można zobaczyć w telewizji oraz prasie.

Koncern Konica Minolta rozpoczął w polskich mediach kampanię reklamową z udziałem brazylijskiej gwiazdy futbolu Ronaldinho. Działania skierowane są do klientów, dystrybutorów i partnerów biznesowych firmy. W ramach kampanii zaplanowano emisję 30 -sekundowych spotów w TVN24 oraz TVN CNBC Biznes. Reklamy pojawiły się również w prasie branżowej i biznesowej.

Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki Konica Minolta w grupie docelowej oraz zwrócenie uwagi środowiska biznesowego na to, że każda firma może "ulepszyć swoją grę" poprzez wybór właściwych rozwiązań do druku oraz zarządzania dokumentami.

konica

Spot telewizyjny utrzymany jest w konwencji meczu piłkarskiego. Na boisko wybiega drużyna w barwach Konica Minolta. Po chwili okazuje się, że każdy z 11 zawodników to&Ronaldinho. Rozpoczyna się pasjonująca gra. Drużyna jest gorąco oklaskiwana przez kibiców zgromadzonych na stadionie. Reklama kończy się ujęciem nowego urządzenia Konica Minolta z serii bizhub oraz hasłem "The skills to win".

Kampania w polskich mediach jest częścią globalnego projektu marketingowego Konica Minolta. W marcu reklamy z Ronaldinho emitują stacje telewizyjne w 54 krajach. Spotom towarzyszą reklamy w prasie, Internecie oraz działania public relations.

W Polsce za dobór i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Ronaldinho twarzą Konica Minolta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl