Rodzinna reklama promuje Amol jako „niezwykły lek na zwykłe dolegliwości” (wideo)
Takeda Polska ruszyła z nową kampanią reklamową leku bez recepty Amol. Za realizację działań odpowiadają firmy Heads Advertising, Feelmovie oraz OMD.
Reklama podkreśla główne atuty Amolu, stosowanego przy złym samopoczuciu, przeziębieniu, bólach głowy, bólach mięśni i stawów oraz w dolegliwościach trawiennych.
Utrzymany w żartobliwej sitcomowej stylistyce spot jest daleki od wcześniejszej komunikacji marki. Ma zadanie unowocześnić silnie tradycyjny wizerunek Amolu oraz dotrzeć do młodszej grupy.
Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach telewizyjnych.
Kreacją reklamy zajęła się krakowska agencja Heads Advertising (wybrana w przetargu we wrześniu br.).
Dołącz do dyskusji: Rodzinna reklama promuje Amol jako „niezwykły lek na zwykłe dolegliwości” (wideo)