Amol na dolegliwości całej rodziny (wideo)
Takeda Polska rozpoczęła kampanię reklamową preparatu Amol. Odpowiada za nią agencja oS3.
W nowym spocie reklamowym prezentowana jest scenka z życia rodziny. Mama siedzi przy łóżku chorego syna, a ten pyta jej, czy ona, tata i babcia stosują Amol. Okazuje się, ze tak - na dolegliwości bólowe czy trawienne. Mama stwierdza, że Amol to "niezwykły lek na zwykłe dolegliwości".
Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych), spoty emitowane są w wersjach 15- i 30-sekundowych.
Komunikację uzupełnią assety digitalowe.
- W spocie pokazaliśmy historię zbudowaną na dziecięcych wątpliwościach, które zawsze towarzyszą im przy podawaniu leków. Stworzyliśmy w ten sposób opowieść, która z humorem przybliża skuteczność Amol - niezwykłego leku na zwykłe dolegliwości - mówi Radosław Dudzic, creative director w agencji oS3, która przygotowała kampanię.
Za zakup mediów odpowiada OMD.
Takeda Polska wybrała oS3 do obsługi strategiczno-kreatywnej Amolu pod koniec sierpnia tego roku.
Dołącz do dyskusji: Amol na dolegliwości całej rodziny (wideo)