'Rockowo bezkompromisowi' - kampania wizerunkowa Antyradia
Kampania wizerunkowa "Rockowo bezkompromisowi" Antyradia ma na celupodkreślenie rockowego profilu stacji. Zrealizowano ją na nośnikachwielkoformatowych.
Kampania oparta jest na założeniu, że rockowy duch drzemie wkażdym. Przedstawiciele trzech zawodów: businessman, policjantka ipielęgniarka ukazani zostali w swoich naturalnych środowiskachpracy. Żadna z postaci nie potrafi jednak ukryć swojej drugiej,rockowej natury.
Zdjęcia do kampanii wykonał Adam Wlazły. Kreację przygotowałaagencja Fabryka Pomysłów. Media zakupił ZenithOptimedia.
Kampania jest realizowana na nośnikach wielkoformatowych:siatki, autobusy i tramwaje.
Zasięgiem pokrywa miasta, w których można słuchać Antyradia,czyli Kraków, Warszawę i Katowice. Kampanię zaplanowano nanajbliższe miesiące.
Marketing
Dołącz do dyskusji: 'Rockowo bezkompromisowi' - kampania wizerunkowa Antyradia