'Rockowo bezkompromisowi' - kampania wizerunkowa Antyradia
Kampania wizerunkowa "Rockowo bezkompromisowi" Antyradia ma na celu podkreślenie rockowego profilu stacji. Zrealizowano ją na nośnikach wielkoformatowych.
Kampania oparta jest na założeniu, że rockowy duch drzemie w każdym. Przedstawiciele trzech zawodów: businessman, policjantka i pielęgniarka ukazani zostali w swoich naturalnych środowiskach pracy. Żadna z postaci nie potrafi jednak ukryć swojej drugiej, rockowej natury.
Zdjęcia do kampanii wykonał Adam Wlazły. Kreację przygotowała agencja Fabryka Pomysłów. Media zakupił ZenithOptimedia.
Kampania jest realizowana na nośnikach wielkoformatowych: siatki, autobusy i tramwaje.
Zasięgiem pokrywa miasta, w których można słuchać Antyradia, czyli Kraków, Warszawę i Katowice. Kampanię zaplanowano na najbliższe miesiące.
Dołącz do dyskusji: 'Rockowo bezkompromisowi' - kampania wizerunkowa Antyradia