SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF odrabia straty

Duży wzrost RMF FM. Radio Zet traci słuchaczy. "Trójka" gorsza od stacji Agory

Po kilku spadkowych miesiącach RMF FM odrabia straty. Jak wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC, które dla portalu Wirtualnemedia.pl opracował dział badań i analiz Time sp. z o.o., stacja Stanisława Tyczyńskiego zanotowała największy wzrost. (więcej poniżej)

Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl
wersja bezpłatna
- wysyłany codziennie do 7.00
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy
- informacje o konkursach
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje

       

W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).

Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.

Udział w rynku RMF FM w okresie VI-VIII 2003 r. w porównaniu do poprzedniego badania wzrósł z 22,8% do 23,5%. Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet, które kolejny miesiąc z rzędu traci. Słuchalność Zetki spadła z 19,3% do 19,1%.

Na trzecim miejscu pozostaje Polskie Radio 1, które mimo audycji Lato z radiem" zyskało niewiele z 16,1% do 16,2%. Sporo straciła radiowa "Trójka" z 5,0% do 4,8%, która znowu przegrywa z siecią radiową Agory i osiąga identyczny wynik, co ZPR.

Traci również Audytorium 17 oraz Radio Plus 2,00% do 1,93%.

Wskaźniki słuchalności: Udział w rynku (%)  
  Czerwiec 2001 : Sierpień 2001 Czerwiec 2002 : Sierpień 2002 Czerwiec 2003 : Sierpień 2003
Radio RMF FM 18,74% 22,82% 23,51%
Radio Zet 18,53% 17,35% 19,06%
Polskie Radio Program 1 19,30% 19,41% 16,32%
Audytorium [17] 5,97% 5,32% 5,22%
Agora [26] 6,03% 5,05% 4,89%
Polskie Radio Program 3 4,71% 4,48% 4,79%
ZPR [24] 4,53% 4,44% 4,79%
ESKA [22] 4,37% 4,27% 4,60%
Radio Maryja 3,35% 2,83% 2,29%
Plus [21] 1,00% 0,87% 1,93%
Ad.point [9] 1,66% 1,59% 1,50%
Radio Wawa 1,40% 1,21% 1,05%
Polskie Radio Program 2 0,55% 0,46% 0,84%
Radiostacja 0,31% 0,39% 0,51%
Multimedia [5] 0,90% 0,63% 0,49%
Radio TOK FM 0,44% 0,20% 0,25%
Polskie Radio Bis 0,11% 0,14% 0,19%

Zupełnie inna sytuacja jest w grupie wiekowej 15-39.

Wskaźniki słuchalności: Udział w rynku (%)  
  Czerwiec 2001 : Sierpień 2001 Czerwiec 2002 : Sierpień 2002 Czerwiec 2003 : Sierpień 2003
Radio RMF FM 25,37% 29,98% 29,87%
Radio Zet 24,54% 22,45% 24,29%
ZPR [24] 7,00% 6,59% 7,23%
ESKA [22] 6,81% 6,42% 7,10%
Polskie Radio Program 1 6,48% 6,07% 4,92%
Agora [26] 6,69% 5,26% 4,89%
Polskie Radio Program 3 4,04% 4,00% 4,19%
Audytorium [17] 3,56% 3,60% 3,10%
Ad.point [9] 2,29% 2,19% 2,24%
Plus [21] 0,79% 0,85% 2,12%
Radio Wawa 1,82% 1,84% 1,34%
Radiostacja 0,57% 0,71% 0,94%
Multimedia [5] 1,30% 0,86% 0,66%
Radio Maryja 0,90% 0,67% 0,66%
Polskie Radio Program 2 0,15% 0,18% 0,25%
Polskie Radio Bis 0,07% 0,12% 0,14%
Radio TOK FM 0,21% 0,14% 0,08%



 

Dołącz do dyskusji: RMF odrabia straty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl