„Right Here, Right Now” w kampanii Nissana Qashqai (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa nowego modelu Nissan Qashqai. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja TBWA.
Reklamy Nissana Qashqai rozgrywają się w nocy, a tłem muzycznym spotu telewizyjnego jest piosenka „Right Here, Right Now” Fatboy Slima.
Kampania podkreśla, że promowany samochód pozwala sprawnie, szybko i bezpiecznie poruszać się po mieście.
Reklamy informują też, że jest wyposażony m.in. w system zintegrowanej komunikacji i nawigacji NissanConnect (w pełni zintegrowany ze smartfonem przez Bluetooth) oraz pakiet bezpieczeństwa Safety Shield.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (spoty 40- i 30-sekundowe), prasę, internet oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Globalną kreację kampanii przygotowały agencje TBWA\G1, TBWA\Paris i Else, a jej adaptacją na polski rynek zajął się warszawski oddział TBWA.
Dołącz do dyskusji: „Right Here, Right Now” w kampanii Nissana Qashqai (wideo)