Relaunch tygodnika 'Naj'
Ukazał się pierwszy numer tygodnika 'Naj' (G+J) w odświeżonej formule.
Badania insightowe przeprowadziła firma Target Group na zlecenie wydawnictwa G+J Polska.
Relaunch tytułu jest wsparty kampania wizerunkową. Kreację wizerunkową przygotowała firma G7, a media zakupił dom mediowy Starcom. Spoty emitowane są w telewizji: TVP, TVN, Polsat, TV4, TVN7, radiu: RMF FM, Radio Zet, prasie: Super Express oraz tytuły wydawnictwa G+J Polska, internet: kobieta.pl, onet.pl.
Wraz z wydaniem odświeżonego numeru, podwyższona zostaje jego cena do 1,50 zł. Nakład odstępny jest w trzech mutacjach: pusty, z gadżetem, z DVD („Czterej pancerni i pies”).
Jednocześnie wydawca zapowiada ograniczenie w tym roku nakładów gadżetowych na rzecz tworzenia bardziej merytorycznego pisma.
Dołącz do dyskusji: Relaunch tygodnika 'Naj'