SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio Plus reklamuje się w konkursie, prasie i na outdoorze

Pod hasłem „Nazywam się Radio Plus. Łagodne Przeboje” ruszyła kampania reklamowa Radia Plus. Akcji - obejmującej prasę i outdoor - towarzyszy konkurs dla słuchaczy.

W rozpoczętej właśnie kampanii Radia Plus reklamowany jest muzyczny liner stacji - „Nazywam się Radio Plus. Łagodne Przeboje” - wprowadzony we wrześniu ub.r. Przypomnijmy, że już wtedy był on wsparty działaniami reklamowymi (więcej na ten temat). Obecnej akcji towarzyszy konkurs na antenie Radia Plus, w którym zadaniem słuchaczy jest odebranie telefonu i powitanie prowadzącego słowami: „Nazywam się Radio Plus. Łagodne Przeboje”.


Sama kampania reklamowa obejmuje prasę lokalną (m.in. regionalne dzienniki wydawnictwa Polskapresse i „Echo Miasta”) oraz outdoor (m.in. siatki wielkoformatowe, billboardy, citylighty zlokalizowane m.in. w Krakowie, Łodzi, Gdańsku, Radomiu i Kielcach).

Dołącz do dyskusji: Radio Plus reklamuje się w konkursie, prasie i na outdoorze

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miłego dnia !
Pieniądze wywalone w błoto. Niech to radio się zdecyduje czy jest łagodnymi przebojami czy miłym dniem. Szefowstwo tak szybko zmienia program, muzykę że słuchacza nie idzie przyzwyczaić do zmian. No ale powrót do Łagodnych się chyba nie udaje, bo w większości miast i regionów Plus pikuje w dół, chociaż dla Eurozetu to sukces, bo według nich wyniki spadają ale idą w górę. No tak, na Titanicu też orkiestra grała do końca. Co do konkursu - czy to aby nie kopia konkursów a'la RMF?
0 0
odpowiedź
User
Paweł W.
Widzę tylko Łagodne przeboje. Udział w całej Polsce rośnie http://mediafm.net/radio/34504,Radio-PLUS-z-mniejszym-udzialem-w-najwiekszych-miastach-.html, w miastach mniej, może zaczeli patrzeć nie tylko na duże miasta, ale także na województwa. Mnie się podoba. Przynajmniej coś innego niż Wielka Kumulacja., wyślij, wyślij, wyślij SMS i zgarnij 1 000 000. Swoją droga ciekawe, jak radia poradzą sobie z ustawa. Maja grać po polsku czy polskich artystów?
0 0
odpowiedź
User
uka
Zgadzam się. Nijak ma się to do profilu stacji. Plus jest nadal nijaki. A kierownictwo to młodzi ludzie którzy nie bardzo mają pojęcie jak zmienić postrzeganie marki i wpłynąć na wzrost słuchalnosci.
0 0
odpowiedź