Radio najskuteczniejszym medium wobec planujących zakup samochodu
Reklama radiowa wciąż jest jednym z najlepszych sposobów na dotarcie do nowych klientów planujących zakup samochodu.
Jak informuje serwis Radio Ink, powołując się na badanie firmy The Media Audit, 22,2 procenta respondentów słuchających radia przez co najmniej trzy godziny dziennie (tzw. heavy listeners), planuje zakup samochodu.
Tymczasem dla wszystkich badanych wskaźnik ten wyniósł 18 procent.
Spośród pięciu najważniejszych mediów, jakimi są outdoor, telewizja, prasa, radio i Internet, radio zanotowało wynik o blisko 25 procent wyższy od średniej dla całego rynku.
Z badania The Media Audit wynika także, że blisko 25 procent badanych planujących zakup samochodu jest optymistycznie nastawionych pod względem swoich finansów, podczas gdy u tzw. heavy listeners wskaźnik ten wyniósł ponad 28 procent.
źródło: Radio Ink
Dołącz do dyskusji: Radio najskuteczniejszym medium wobec planujących zakup samochodu