PZL reklamuje rosyjskie piwa Heinekena (wideo)
Agencja PZL przygotowała kampanie reklamowe dwóch marek piw Heineken Rosja. Firma zdobyła to zlecenie w przetargu.
Tri Miedwiedia i Ochota – kampanie tych marek piwnych agencja PZL przygotowała na zlecenie Heineken Rosja. Ponieważ na rynku rosyjskim obowiązują restrykcyjne zasady reklamowania piwa: nie ma możliwości wykorzystania wizerunków ludzi i zwierząt, nawet w formie animowanej), reklamy stworzone przez PZL opierają się na innych przekazach.
I tak w spoty piwa Tri Miedwiedia nawiązują do znanej rosyjskiej bajki o trzech niedźwiedziach, pokazując animowane ilustracje w stylu malarstwa szkoły Palecha. Natomiast reklamy Ochoty przedstawiają animowany komputerowo świat nowoczesnych gadżetów: rakiety tenisowej i maszynki do golenia, które okazują się jednak nie są tak perfekcyjnym rozwiązaniem dla mężczyzn jak reklamowane piwo.
Kreację obu kampanii PZL przygotowała w wyniku wygranego przetargu – jej rozwiązania uzyskały największy potencjał w badaniach konsumenckich. Agencja nie ujawnia, czy będzie kontynuować współpracę z Heineken Rosja.
Dołącz do dyskusji: PZL reklamuje rosyjskie piwa Heinekena (wideo)