Powstaje Be Viacom, międzynarodowa struktura sprzedażowa
Grupa Viacom International Media Networks stworzyła międzynarodową strukturę ds. sprzedaży z zakresu brand solutions - Be Viacom. Spółka oficjalnie poinformowała też o zmianie swojej nazwy.
Be Viacomu zajmie się opracowaniem rozwiązań komercyjnych dla wszystkich marek grupy, obejmującej kanały dla dzieci, młodzieży i dorosłych widzów. Działalność obejmie projekty sprzedażowe, oferty dedykowane z wykorzystaniem branded content, eventy, oferty sponsorskie, produkty licencjonowane oraz usługi digital media. W struktury Be Viacom wejdzie utworzony na początku tego roku w polskim oddziale Viacomu dział komercyjny.
- Nasze rozwiązania funkcjonują w ramach międzynarodowej struktury, zarządzanej przed zespół ekspertów, a przy tym są dostosowane do lokalnych potrzeb rynku - tłumaczy Agnieszka Gajzler, commercial partnerships director Viacomu w Polsce, która kieruje teraz działem komercyjnym spółki. W ostatnim czasie bowiem rozstali się z nim wiceprezes ds. komercyjnych Maciej Kutak, który stworzył dział (więcej na ten temat), a także zajmujący stanowiska menedżerskie Ewa Wituszyńska (poznaj szczegóły) i Mariusz Wyglądała (dowiedz się więcej).
Grupa telewizyjna MTV Networks poinformowała także o rozpoczęciu funkcjonowania jako Viacom International Media Networks (nazwa używana była już od kilku miesięcy w komunikacji). Zmiana ta dotyczy nie tylko Polski, ale wszystkich międzynarodowych oddziałów. Viacom International Media Networks łączy portfolio kanałów MTV Networks International oraz stacji BET International i Paramount Pictures.
- Zmiana nazwy grupy pozwoli na podkreślenie pozycji Viacom jako wiodącej grupy mediowej, oferującej odbiorcom multimedialne rozwiązania telewizyjne, internetowe czy mobilne. Pokazuje również, że międzynarodowe rynki, wchodzące w skład koncernu są jedną z najbardziej rozwojowych części biznesu - komentuje Izabella Wiley, wiceprezes i dyrektor generalny Viacom International Media Networks w Polsce. Nasz oddział spółki zarządza 12 kanałami telewizyjnymi (m.in. Viva Polska, MTV Polska, Comedy Central, Nickelodeon, MTV European, MTV Live HD) oraz siedmioma witrynami internetowymi.
Dołącz do dyskusji: Powstaje Be Viacom, międzynarodowa struktura sprzedażowa