SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Portal o2.pl zmienił wizerunek

Portal o2.pl umacnia swoją markę

Nowe logo, nowoczesny design strony głównej, serwisy tematyczne to początek drogi do zmiany wizerunku. Po zaoferowaniu internautom usług komunikacyjnych poszerza swoją ofertę o najbardziej popularne treści w Internecie.
 
Dnia 22 listopada br. odbyła się premiera odmienionej strony głównej o2.pl oraz trzech serwisów kontentowych - skierowanego do miłośników motoryzacji serwisu Moto, odmienionej wersji Dozy Kultury oraz serwisu newsowego 24 Godziny (Wiadomości).

Wprowadzone zmiany mają na celu połączenie funkcjonalności gazety codziennej z treściami magazynowymi. Dlatego też w portalu, oprócz krótkich form dziennikarskich typowych dla serwisów newsowych, postawiono na reportaże, wywiady, felietony, dotyczące - m.in.: kultury, lifestylu'u - o charakterze opiniotwórczym.

"Stylistyka nowego o2.pl ma wyrażać nowoczesność, ale również podkreślać ludzki, życiowy charakter portalu, budzić sympatię i kojarzyć się z relaksem. Projektantom zapewniono dużą swobodę, dzięki czemu korzystanie z podserwisów tematycznych niesie za sobą doświadczenie czytelników spójne z charakterem publikowanych w danym dziale materiałów.To docenią reklamodawcy .Wyszczególnione są głównie informacje istotne dla naszych użytkowników.  Czy nam się to udało, niech ocenią sami internauci - czekamy na ich opinie." - mówi Michał Brański, dyrektor wydawniczy portalu.

Nowa strona główna o2.pl została wyraźnie podzielona na trzy części: pierwsza -  porządkuje dostęp do narzędzi i usług oferowanych przez firmę o2.pl. Są to, m.in.: możliwość zalogowania się do poczty, skorzystania z komunikatora, czy z wyszukiwarek programu telewizyjnego i kinowego.
Druga część - centralna - zarezerwowana została dla serwisów kontentowych, takich jak: Kafeteria, Doza Kultury, Gry, Relaz, Moto i Kuchnia. Integralną część tej sekcji stanowi "Temat dnia".
Trzecia - to aktualizowane na bieżąco newsy, których doskonałym uzupełnieniem jest przegląd najciekawszych artykułów prasy krajowej i zagranicznej.

Nowoczesny look&feel strony osiągnięty został dzięki lekkiej "tlenowej" kolorystyce oraz dużej ilości zdjęć, które stanowią komentarz do zamieszczanych treści.

Firma o2.pl istnieje na rynku od 1999r. Jest właścicielem portalu internetowego o2.pl, znanego z usług najlepszej bezpłatnej poczty elektronicznej (2,65 mln kont) oraz komunikatora Tlen.pl (0,74 mln użytkowników). Jako pierwszy i jedyny polski portal oferuje internautom (abonentom TP S.A., łączącym się przez modem) pakiety dostępowe do Internetu (TlenDostęp).
Portal o2.pl oferuje bezpłatną skrzynkę o pojemności 1024MB.

Dołącz do dyskusji: Portal o2.pl zmienił wizerunek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl