Polskie Radio z pakietem reklamowym Trójwymiar PR
Agencja Reklamy Polskiego Radia wprowadziła do swojej oferty pakiet Trójwymiar PR. Obejmuje on Jedynkę, Trójkę i Czwórkę.
Trójwymiar PR oferuje reklamodawcom dotarcie do odbiorców z grupy wiekowej 25+, z wykształceniem średnim lub wyższym, mieszkających w miastach. Agencja Reklamy Polskiego Radia przekonuje, że oferta ta zapewnia marketerom niskie koszty dotarcia do konsumentów z wielu kluczowych grup docelowych. - Ufam, że klienci docenią Trójwymiar PR, szczególnie pod kątem kosztów dotarcia, pozycjonowania do atrakcyjnych reklamowo grup celowych oraz skuteczności przekazu wynikającej z niskiego szumu reklamowego - deklaruje Wojciech Piwocki, dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia.
Trójwymiar PR to drugi po Trójce Premium pakiet reklamowy złożony wyłącznie z rozgłośni Polskiego Radia. Ponadto wchodzą one w skład ofert wspólnie ze stacjami innych nadawców: O-Okularnika (z rozgłośniami Agory) i Highway FM (ze stacjami Time).
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio z pakietem reklamowym Trójwymiar PR
Będę płacić abonament za Radio nawet większy niż dotychczas jeśli reklamy z Radia znikną
Wiem ,że ktoś powie ,że wtedy z czego utrzymać Radio, ale czy ktoś tak naprawdę zadał sobie trud, aby sprawdzić proste rachunki
Ile kosztuje całkowite utrzymanie Agencji Reklamy ile radio musi wydać pieniędzy na, to aby pozyskać reklamodawców ?
a ile rzeczywiście agencja dla radia zarabia ?
to jedno a drugie tymi stacjami powinni zarządzać nie dziennikarze z całym szacunkiem do nich ale ekonomiści
Abonament tak ale tylko w wypadku braku reklam takie radio kocham i moge słuchać na okrągło