Polsat liderem, udany tydzień TV4. „M jak miłość” hitem
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 14 do 20 września 2015 roku zmniejszył się o 0,58 pkt. proc. do 12,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,24 pkt. proc. i wyniósł 11,97 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,40 proc., po wzroście o 0,02 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,05 proc.; do góry o 0,22 pkt. proc.).
Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 44,61 proc. do 44,51 proc.
Duży wzrost udziału odnotowała stacja TV4, która awansowała z miejsca szóstego na piąte. Jej średni tygodniowy udział zwiększył się o 0,34 proc. do 3,67 proc.
Wszyscy 4+ |
07.09 - 13.09.2015 r. |
14.09 - 20.09.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
784 352 |
12,67% |
730 466 |
12,09% |
2 |
TVP1 |
726 118 |
11,73% |
723 512 |
11,97% |
3 |
TVN |
704 785 |
11,38% |
689 111 |
11,40% |
4 |
TVP2 |
546 522 |
8,83% |
547 176 |
9,05% |
5 |
TV4 |
206 474 |
3,33% |
221 748 |
3,67% |
6 |
TVP INFO |
212 011 |
3,42% |
198 397 |
3,28% |
7 |
TVN24 |
199 008 |
3,21% |
191 473 |
3,17% |
8 |
TVN7 |
188 915 |
3,05% |
187 336 |
3,10% |
9 |
TV PULS |
174 654 |
2,82% |
170 846 |
2,83% |
10 |
Puls 2 |
99 794 |
1,61% |
97 147 |
1,61% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
88 547 |
1,43% |
88 643 |
1,47% |
12 |
TVP Seriale |
88 943 |
1,44% |
86 108 |
1,42% |
13 |
Polsat2 |
89 946 |
1,45% |
80 320 |
1,33% |
14 |
TV6 |
73 553 |
1,19% |
71 104 |
1,18% |
15 |
TVP Rozrywka |
64 542 |
1,04% |
69 375 |
1,15% |
16 |
TVP Regionalna |
59 937 |
0,97% |
68 744 |
1,14% |
17 |
Polsat News |
69 643 |
1,12% |
58 431 |
0,97% |
18 |
Polsat Sport |
75 066 |
1,21% |
48 042 |
0,79% |
19 |
Polo TV |
56 874 |
0,92% |
47 354 |
0,78% |
20 |
Stopklatka |
44 966 |
0,73% |
47 194 |
0,78% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem również był Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,95 pkt. proc. do 13,55 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zmniejszył się o 0,37 pkt. proc. do 13,31 proc.
Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała Dwójka - udział tej stacji wyniósł 8,11 proc., po wzroście o 0,14 proc. Zaś na czwartą lokatę spadła Jedynka (w dół o 0,14 pkt. proc. do 7,90 proc.).
Wszyscy 16-49 |
07.09 - 13.09.2015 r. |
14.09 - 20.09.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
359 363 |
14,50% |
332 759 |
13,55% |
2 |
TVN |
339 011 |
13,68% |
326 810 |
13,31% |
3 |
TVP2 |
197 430 |
7,97% |
199 147 |
8,11% |
4 |
TVP1 |
199 193 |
8,04% |
193 929 |
7,90% |
5 |
TV4 |
97 141 |
3,92% |
96 536 |
3,93% |
6 |
TVN7 |
82 734 |
3,34% |
86 066 |
3,51% |
7 |
TV PULS |
81 512 |
3,29% |
82 809 |
3,37% |
8 |
TVN24 |
55 114 |
2,22% |
54 240 |
2,21% |
9 |
Puls 2 |
46 444 |
1,87% |
46 236 |
1,88% |
10 |
TTV - Twoja Telewizja |
39 787 |
1,61% |
43 286 |
1,76% |
11 |
TVP Seriale |
41 282 |
1,67% |
39 287 |
1,60% |
12 |
TV6 |
34 818 |
1,40% |
36 604 |
1,49% |
13 |
TVP INFO |
38 520 |
1,55% |
36 280 |
1,48% |
14 |
Polo TV |
33 009 |
1,33% |
30 184 |
1,23% |
15 |
TVP Rozrywka |
25 609 |
1,03% |
28 600 |
1,16% |
16 |
Polsat2 |
35 049 |
1,41% |
26 716 |
1,09% |
17 |
Stopklatka |
17 789 |
0,72% |
22 244 |
0,91% |
18 |
TVN Style |
18 184 |
0,73% |
21 487 |
0,88% |
19 |
Fokus TV |
18 331 |
0,74% |
21 255 |
0,87% |
20 |
Comedy Central |
19 774 |
0,80% |
19 499 |
0,79% |
Dołącz do dyskusji: Polsat liderem, udany tydzień TV4. „M jak miłość” hitem
Kolego Mirek, ja też oglądam, ale Polsat Sport News, bo tylko ten kanał mam z darmowej naziemnej telewizji. Wbrew pozorom całkiem sporo transmisji na żywo oferują i to bynajmniej nie z kajakarstwa, jeździectwa czy innego mało popularnego badziewia.