Plus rusza z kampanią świąteczną (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa wspierająca świąteczną ofertę Plusa.
Plus rozpoczął z początkiem listopada komunikację marketingową związaną ze świętami Bożego Narodzenia. W spocie Szymon Majewski w świątecznej atmosferze gości w salonie Plusa rodzinę z bliźniaczkami. Reklama promuje ofertę abonamentów nawet o połowę taniej.
Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję, internet oraz radio.
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Scholz&Friends, za realizację spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.
Czytaj także: Plus kwartalnym liderem przenoszenia numerów, Play największym przegranym. Netia na podium
W ub.r. Polkomtel, operator sieci telekomunikacyjnej Plus, przy spadku wpływów sprzedażowych o 0,5 proc. do 6,36 mld zł i kosztów operacyjnych o 1,8 proc. do 5,69 mld zł osiągnął wzrost zysku netto ze 166,1 do 354,3 mln zł. Zadłużenie kredytowe firmy zmalało z 9,16 do 8,55 mld zł.
Metryczka kampanii:
Kampania: Plus Abonament
1. Nazwa reklamy: „Bliźniaczki"
2. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
3. Agencja: S&F
4. Reżyser: Piotr Janowski
5. Operator obrazu: Marek Rajca
6. Scenariusz: Monika Kamińska, Karolina Czarnota
7. Muzyka: You'll Get Me For Christmas" Bill Connor, Robert Gordon Saker
8. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
9. Dom mediowy: Vizeum
10. Media: TV, Online, Radio, OOH, BTL
Dołącz do dyskusji: Plus rusza z kampanią świąteczną (wideo)