SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Plus rusza z kampanią świąteczną (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa wspierająca świąteczną ofertę Plusa.

Plus rozpoczął z początkiem listopada komunikację marketingową związaną ze świętami Bożego Narodzenia. W spocie Szymon Majewski w świątecznej atmosferze gości w salonie Plusa rodzinę z bliźniaczkami. Reklama promuje ofertę abonamentów nawet o połowę taniej.

Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję, internet oraz radio.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Scholz&Friends, za realizację spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.

Czytaj także: Plus kwartalnym liderem przenoszenia numerów, Play największym przegranym. Netia na podium

W ub.r. Polkomtel, operator sieci telekomunikacyjnej Plus, przy spadku wpływów sprzedażowych o 0,5 proc. do 6,36 mld zł i kosztów operacyjnych o 1,8 proc. do 5,69 mld zł osiągnął wzrost zysku netto ze 166,1 do 354,3 mln zł. Zadłużenie kredytowe firmy zmalało z 9,16 do 8,55 mld zł.

Metryczka kampanii:

Kampania: Plus Abonament
1.      Nazwa reklamy: „Bliźniaczki"
2.      Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
3.      Agencja: S&F
4.      Reżyser: Piotr Janowski
5.      Operator obrazu: Marek Rajca
6.      Scenariusz: Monika Kamińska, Karolina Czarnota
7.      Muzyka: You'll Get Me For Christmas" Bill Connor, Robert Gordon Saker
8.      Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
9.      Dom mediowy: Vizeum
10.  Media: TV, Online, Radio, OOH, BTL

Dołącz do dyskusji: Plus rusza z kampanią świąteczną (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmm
to jest takie bez życia
odpowiedź
User
Klient
Dlaczego juz na początku listopada ruszają te wszystkie dziadowskie kampanie świąteczne? Wszyscy zaczynają z początkiem listopada, i zaraz nie będzie wiadomo kto, co, jak... Zero pomysłu na ciekawa kampanie... Tak jest ze wszystkimi operatorami. Zero zaskoczenia, totalne zero. p.s. Pewien operator to nawet takie zero przez nawet dziewięć miesięcy :)))
odpowiedź
User
Pawel
W dobie pandemii to chyba Gwiazdor do domu nie przyjdzie?
odpowiedź