SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PiNkubator Biznes 2004

15 maja br. zakończył się pierwszy etap II edycji konkursu Radia PiN 102FM i miesięcznika Finansista - "PiNkubator Biznesu 2004"

Do konkursu zgłosiło się 148 osób, czyli o 2,11 raza więcej w porównaniu z rokiem ubiegłym. Spośród osób, które nadesłały swoje zgłoszenia do konkursu, 95 przygotowało biznes plany i tym samym zgodnie z regulaminem przeszło do kolejnego etapu konkursu.

"Z dużą satysfakcją stwierdzamy również, że uczestnicy konkursu przesyłają coraz bardziej dopracowane biznesplany", mówi Dariusz Grzywaczewski, członek zarządu i dyr. marketingu Radia PiN 102 FM. "W roku bieżącym w zasadzie nie ma przypadku odrzucenia biznesplanów z powodów formalnych, co zdarzało się rok temu". 61,5% zgłoszeń pochodzi z Warszawy i okolicy. Przybyły także zgłoszenia z Krakowa, Gdańska, Poznania, Lublina, Kielc, Tychów, Elbląga, Gdyni, Skierniewic, Hajnówki, Płocka, Ustki, Bełchatowa, Bytomia, Wrocławia, Białegostoku. Ostateczne ogłoszenie wyników nastąpi 30 czerwca br.

Łączna pula nagród w konkursie ma wartość kilkuset tysięcy złotych, w tym 102 000 złotych w gotówce.

Celem konkursu PiNkubator Biznesu jest wspieranie przedsiębiorczości w Polsce. Atrakcyjność biznesową projektów ocenia profesjonalne jury, składające się ze specjalistów z banków, funduszy poręczeniowych, funduszy venture capital i organizacji przedsiębiorców.

Najlepsze projekty uzyskają wsparcie finansowe w postaci gotówki oraz promocji w Radiu PiN 102FM i "Finansiście". Dziennikarze tych mediów będą relacjonowali działania podejmowane przez uczestników przy wdrażaniu projektów. Celem konkursu jest, bowiem również pokazanie, jak trudno jest dziś rozpocząć i prowadzić biznes w Polsce.

Dołącz do dyskusji: PiNkubator Biznes 2004

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl