Piątuś dla dzieci reklamowany w telewizji
Trwa kampania jogurtu dla dzieci Piątuś (OSM Piątnica). Akcję promocyjną przygotowały Plej, Starcom i Five Media.
Piątuś to jogurt dla dzieci od OSM Piątnica, robiony wyłącznie z naturalnych składników i mleka pochodzącego od lokalnych dostawców z regionu Piątnicy. To także imię brand hero - łosia z piątnickich lasów, który przekonuje, że każdy jest w czymś dobry, trzeba tylko próbować i odnaleźć swój talent.
Kampania obejmuje telewizję, social media i programmatic.
- Od początku komunikacji tego brandu, przekazujemy ważne przesłanie dla naszych najmłodszych konsumentów: każdy jest w czymś dobry, trzeba próbować się w różnych dziedzinach i znaleźć, to, w czym jest się najlepszym i co daje radość. Kampania osadzona jest też w naszej platformie „z Piątnicy, no bo skąd”, a dodatkowo nawiązuje do najnowszej promocji marki, czyli serii 8 zmywalnych tatuaży z Piątusiem, znajdujących się pod owijką. Bo Piątuś to łoś, który lubi być noszony na rękach - mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, dyrektor marketingu OSM Piątnica.
Za kreacje odpowiada agencja Plej, a za zakup mediów - Starcom i Five Media. Dodatkowo Plej stworzył landing page kampanii Piatus.pl.
Dołącz do dyskusji: Piątuś dla dzieci reklamowany w telewizji