Parująca filiżanka w kampanii Jacobs Kronung
W supermarketach zakończyła się ambientowa kampania reklamowa Jacobs Kronung. W akcji wykorzystywano ogromne, parujące filiżanki.
Ambientowa kampania reklamowa kawy Jacobs Kronung była oparta na niestandardowych ekspozycjach promujących tę markę. Głównym elementem każdej z nich była filiżanka dużych rozmiarów, która obracała się i parowała. Celem tych działań było przyciągnięcie uwagi konsumentów i zainteresowanie ich marką Jacobs Kronung.
Akcja była prowadzona przez dwa miesiące w 34 miastach w całej Polsce, obejmując 75 hipermarketów Real, Carrefour, Tesco, Leclerc, Selgros i Makro. Za kreację, produkcję, montaż i transport ekspozycji do wszystkich punktów odpowiedzialna była agencja Swiift.
Outdoor i ambient media
Dołącz do dyskusji: Parująca filiżanka w kampanii Jacobs Kronung