Antyradio zamiast Trójki patronem medialnym Open’er Festival
Antyradio (Grupa Eurozet) zostało patronem medialnym tegorocznej edycji festiwalu muzycznego Open’er. Poprzednio tę rolę przez 13 lat pełniła radiowa Trójka.

Jak poinformował Alter Art, organizator Open’er Festival, oferty patronatu radiowego nad tegoroczną edycją imprezy były oceniane według takich samych zasad jak w poprzednich latach.
- Po wnikliwej analizie wszystkich ofert dotyczących patronatu radiowego nad Open’er Festival została wybrana propozycja największa pod względem wartości marketingowej, a także w naszym przekonaniu najlepsza i najbardziej komplementarna w kontekście wszystkich imprez (Orange Warsaw Festival, Open’er Festival i Krakow Live Festival) - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Krakowska z działu marketingu firmy.
Poprzednio, nieprzerwanie od 2004 roku, patronem radiowym Open’er Festival była Trójka. W tym roku stacja będzie patronem Festiwalu w Jarocinie.
Tegoroczna edycja Open’er Festival odbędzie się na lotnisku Gdynia-Kosakowo od 28 czerwca do 1 lipca. Głównymi gwiazdami będą m.in. Radiohead, Foo Fighters, James Blake, The xx i Solange, a z polskich wykonawców wystąpią m.in. Taco Hemingway, The Dumplings, Julia Pietrucha, Daria Zawiałow, Buslav, Natalia Przybysz, Sorry Boys oraz A_gim.
Według badania Radio Track w pierwszym kwartale br. udział Antyradia w rynku słuchalności wyniósł 1,8 proc.
Dołącz do dyskusji: Antyradio zamiast Trójki patronem medialnym Open’er Festival