Olivia: rośnie sprzedaż, maleje cena
Czerwcowe wydanie magazynu sprzedało się w ilości ponad 327 tys. egzemplarzy.
Podczas gdy poprzedni numer (majowy) osiągnął wynik 322 tys. egzemplarzy - wynika z danych wydawcy.
- Olivia notuje wysokie wzrosty sprzedaży i przychodów reklamowych, najlepsze od wielu miesięcy. Jest to efekt sprawdzonej koncepcji wydawniczej, wysokiego profesjonalizmu redakcji kierowanej przez Annę Magdziarz oraz spójnej polityki marketingowej - mówi Marcin Biegluk dyrektor wydawniczy tytułów młodzieżowych i kobiecych Axel Springer Polska.
Przypomnijmy, że wydawnictwo ASP ostatnio znacznie obniżyło cenę miesięcznika "Olivia". Od majowego numeru "Olivia" bez gadżetu kosztowała 2,90 zł (wcześniej 4,90 zł).
Tymczasem w lipcu "Olivia" jest jeszcze tańsza. Teraz kosztuje już tylko 2,50 zł.
Dołącz do dyskusji: Olivia: rośnie sprzedaż, maleje cena