Olga Knap: z AdAhead do Mellongames
Olga Knap objęła nowoutworzone stanowisko head of advergames w firmie Mellongames, wydawcy darmowych gier online. Poprzednio pracowała w agencji AdAhead.
Zatrudnienie Knap związane jest z rozszerzeniem zakresu działalności Mellongames o produkcję gier reklamowych. Jej głównym zadaniem będzie utworzenie w spółce nowego działu - advergames. Do tej pory firma koncentrowała się na promocji i wydawaniu gier „free to play” oraz tworzeniu sieci reklamowej ad4mmo. Dział advergames poza produkcją gier reklamowych zaoferuje również działania wspierające, takie jak hosting gier, promocja oraz obsługa związanych z grami konkursów. Nowa oferta spółki promowana jest przez grę reklamową autorstwa Mellongames, dostępną na stronie Mellongames.pl/advergames.
Do Mellongames Knap przeszła z agencji AdAhead, należącej do ARBOinteractive, gdzie pracowała od października 2010 roku jako account manager (więcej na ten temat). Wcześniej, od 2008 roku, była zatrudniona w spółce AdAction, gdzie odpowiadała za działania związane z reklamą w grach i tworzeniem gier reklamowych. Karierę zawodową w branży interaktywnej rozpoczęła w 2007 roku w agencji OS3 multimedia.
W swoim dorobku Knap ma kilkadziesiąt zrealizowanych projektów. Współpracowała z domami mediowymi, agencjami interaktywnymi i klientami bezpośrednimi. Brała udział w pracach IAB jako ekspert grupy roboczej „Gry w marketingu”.
Dołącz do dyskusji: Olga Knap: z AdAhead do Mellongames