TVP1 liderem w listopadzie, TVN wyprzedził TVP2 i Polsat. Mecz Polska-Węgry hitem
Liderem oglądalności wśród wszystkich widzów w listopadzie br. była TVP1, a z czwartego na drugie miejsce awansował TVN. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN umocnił się na pierwszym miejscu. Największą widownię zgromadziły eliminacyjny mecz reprezentacji Polski do MŚ 2022 z Węgrami, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz serial „M jak miłość” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w listopadzie 2021 roku zajęła TVP1. Średni dobowy udział kanału względem listopada 2020 roku zmniejszył się o 7,58 proc. i wyniósł 9,14 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
TVN wyprzedził TVP2 i Polsat
Z czwartego na drugie miejsce awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 9,63 proc. do 8,31 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Podium uzupełnia Polsat, który przed rokiem był drugi. Udział stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 7,88 proc. (w dół o 2,23 proc.). Czwarta była TVP2, która spadła z trzeciej lokaty (stacja miała 7,87 proc. udziału; + 1,55 proc.).
Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 33,28 proc. w listopadzie 2020 roku do 33,20 proc. w listopadzie 2021 roku.
Z szóstego na piąte miejsce awansowało TVP Info, którego udział wzrósł o 19,25 pkt. proc. do 5,08 proc. Na szóstą lokatę spadło TVN24 (stacja miała 4,93 proc. udziału; - 18,51 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 10. na 11. miejsce spadł Polsat News (1,63 proc.; w dół o 29,74 pkt. proc.).
TVN umocnił się na pozycji lidera w 16-49
Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 10,39 proc., po wzroście o 6,89 proc.
Drugą lokatę zajął Polsat. Jego wynik w listopadzie br. zmniejszył się o 9,08 proc. do 8,31 proc.
Podium uzupełnia TVP2 (- 6,64 proc. do 5,91 proc.). Czwarta była TVP1 (- 0,68 proc. do 5,87 proc.).
Tuż za „wielką czwórką” uplasował się kanał TVN7 (- 11,24 proc. do 4,58 proc.).
W grupie wiekowej 16-59 liderem też był TVN (do góry o 3,45 proc. do 9,29 proc.).
Mecz Polska-Węgry, „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami
W listopadzie najwięcej widzów zgromadził eliminacyjny mecz reprezentacji Polski do MŚ 2020 z Węgrami, który w TVP1 15 listopada oglądało 3,60 mln widzów, co przełożyło się na 26,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugi był serial „M jak miłość”. Odcinek serialu (nadany 16 listopada) w TVP2 śledziło 3,59 mln osób (26,41 proc. udziału).
Podium uzupełnia reality-show „Rolnik szuka żony”, który w TVP1 7 listopada miał 3,58 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,11 proc.
„Fakty” na czele dzienników
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 28 listopada na antenie stacji obejrzało 3 mln widzów (20,69 proc. udziału). Była to piąta topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” Jedynki, który zgromadził 2,79 mln widzów (emisja 11 listopada; 6. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 9 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 2,75 mln oglądających (17 listopada), a 13. były „Wydarzenia” - 2,26 mln (14 listopada).
Hitami audycje TVP1
Wśród 20 najchętniej oglądanych programów najwięcej, bo 9 miejsc zajęły pozycje wyemitowane przez TVP1. Sześć lokat należało do programów TVN, cztery - do TVP2, a jedna - do Polsatu.
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-49.
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
Dołącz do dyskusji: TVP1 liderem w listopadzie, TVN wyprzedził TVP2 i Polsat. Mecz Polska-Węgry hitem