Ofensywa Zone Vision
Kampania reklamowa kanałów tematycznych Zone Vision
We wrześniu ruszyła kampania kanałów tematycznych Zone Vision: Europa Europa, Romantica i Reality TV, ktora potrwa do polowy listopada. Zakupem kampanii zajął sie dom Mediowy Zenithmedia. (więcej poniżej) Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl wersja bezpłatna | - wysyłany codziennie do 7.00 | - aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy | - informacje o konkursach | - inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje |
W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk). Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie. | |
|
|
Celem kampanii Europa Europa jest wzmocnienie kwietniowej kampanii rebrandingowej oraz prezentacja jesiennej ramówki; nowych cykli filmowych: "Salon Firmowy", "Odkurzone komedie", "Randez vous z ..." i "Filmy krótkometrażowe". Do kampanii użyto prasy: Film, Aktivist, Tele Rzeczpospolita oraz tv guidy Bauera.
Kampania Romantica ma na celu odmłodzenie widowni oraz zakomunikowanie zmian jakimi są: nowy programing, nowe seriale, pojawienie się koncertów i teledysków muzyki latynoameryka skiej, a także wydłużenie nadawania do 24 godz. 7 dni w tygodniu. Do kampanii użyto tygodniki kobiece: Przyjaciółkę, Naj, Tinę i Życie na Gorąco, tv guidy Bauera oraz w Claudię.
Kampania Reality TV została przeprowadzona w związku z 4 urodzinami kanału, celem jest promocja jesiennej ramówki. Kampania w prasie zostanie przeprowadzona w Magazyn Sportowym, Super Expressie, Media i Marketingu i w Briefie. Ponadto na 80 autobusach w Warszawie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu oraz na 100 tablicach formatu A1 wraz z naklejkami w pubach i na 100 tablicach A1 na basenach w największych miastach Polski.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa Zone Vision