SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa Discovery Media Polska

23 września Discovery Media Polska rozpoczęło dwumiesięcznąkampanię autopromocyjną, która objęła prasę i internetowe serwisybranżowe. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja FrontDesign.

Discovery Media Polska to marka stworzona w ramach DiscoveryPolska do prowadzenia sprzedaży czasu reklamowego kanałówtelewizyjnych. Discovery Media Polska prowadzi sprzedaż czasureklamowego stacji z własnego portfolio: Discovery Channel, AnimalPlanet, Discovery Science, Discovery Civilisation oraz dla CartoonNetwork.

Głównym celem kampanii jest zwrócenie uwagi klientów napodejście Discovery Media Polska, w tym zwłaszcza na elastycznośćprowadzonych działań. Oferty tworzone są indywidualnie dokonkretnych potrzeb i oczekiwań klientów, a wszystkie kanały zobsługiwanego portfolio dają wspaniałe możliwości kreatywnego iskutecznego dotarcia do grupy docelowej.

<<Claim kampanii brzmi "Elastyczna w całej rozciągłości",doskonale obrazując możliwości, jakie daje współpraca z DiscoveryMedia Polska" - komentuje Dyrektor Kreatywny Front Design, ŁukaszNapora.

Media zaplanowały domy mediowe Guideline i MindshareInteraction. Mindshare Interaction odpowiada także za skład iprzygotowanie do emisji kreacji internetowych.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa Discovery Media Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl