"Odkryj dobrą stronę bycia w domu" hasłem kampanii IKEA
IKEA Polska rusza z kampanią zachęcającą do pozostania w domu, w ramach platformy komunikacyjnej "Niech żyje dom". Akcję przygotowała agencja VMLY&R Poland.
W 15-sekundowym spocie IKEA zachęca, by odkrywać "lepszą stronę bycia w domu". Marka na swojej stronie internetowej cały czas podpowiada, jak zamienić mieszkanie i dom w idealną przestrzeń do relaksu, swoje biuro, plac zabaw albo ulubioną restaurację.
W związku z trwająca epidemią koronawirusa, do przygotowania spotu wykorzystano gotowe ujęcia, zrealizowane w poprzednich miesiącach dla IKEA przez szwedzką agencję Acne Productions.
Kampania swoim zasięgiem obejmuje telewizję, internet i social media.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada VMLY&R Poland.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: "Odkryj dobrą stronę bycia w domu" hasłem kampanii IKEA