Nowy szef działu reklamy w Bauerze
Maja Meissner-Filipek obejmuje stanowisko dyrektora działu reklamy w Wydawnictwie Bauer.
„Podlegać jej będą bezpośrednio trzej dyrektorzy strategiczni koordynujący prace poszczególnych segmentów: Beata Madeja, odpowiedzialna za segment pism luksusowych, Maciej Kutak odpowiedzialny za segment pism kobiecych K1 i K2 (tytuły poradnikowe i rozrywkowe) oraz za segment pism młodzieżowych, Michał Mierzyński, odpowiedzialny za segment pism telewizyjnych, motoryzacyjnych i komputerowych” – informuje Maciej A. Brzozowski, Dyrektor Public Relations Wydawnictwa Bauer.
Maja Meissner-Filipek odpowiadać będzie także za działy: planowania mediów oraz badań i analiz.
Dotychczasowy szef działu reklamy, Katarzyna Jabłońska, po powrocie z urlopu macierzyńskiego obejmie nowe stanowisko w Wydawnictwie.
Dołącz do dyskusji: Nowy szef działu reklamy w Bauerze