Nowy format reklam internetowych
Ta informacja raczej nie ucieszy Internautów: firma Unicast wspólnie z Microsoftem pracuje nad przeniesieniem do Sieci reklam telewizyjnych
Przedstawiciele Unicast nie mają złudzeń, że początkowo Internauci będą postrzegać takie reklamy jako uciążliwe. Argumentują jednak, że dzięki nim w dłuższej perspektywie całkowita liczba reklam w Internecie może ulec zmniejszeniu. Chodzi o wysoką atrakcyjność takiego medium dla reklamodawców, którzy za Video Commercial będą gotowi zapłacić wielokrotnie więcej, niż za np. pop-upy. Tym samym serwisy zarobią na swoje utrzymanie mniejszą liczbą reklam. Pozostaje pytanie, czy Internauci po prostu nie będą zamykać stron, które przywitają ich tak uciążliwym pokazem. Jednak twórcy Video Commercial liczą, że użytkownicy Internetu przyzwyczają się do nowego formatu i zaakceptują go tak, jak zaakceptowali zwykłe reklamy telewizyjne.
Źródło informacji: BBC
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowy format reklam internetowych