SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy dyrektor sprzedaży w spółce Canal+ Cyfrowy

Wojciech Szwarc objął stanowisko dyrektora sprzedaży w spółce Canal+ Cyfrowy na którym będzie odpowiedzialny za politykę dystrybucji, rozwijanie kanałów sprzedaży oraz strategię budowania portfolio klientów.

Szwarc zastąpił na tym stanowisku Grzegorza Bruskiego, który w marcu br. awansował w firmie do roli dyrektora wykonawczego ds. sprzedaży, logistyki i obsługi klienta (chief commercial officer) i któremu obecnie podlega funkcja dyrektora sprzedaży.

Wojciech Szwarc ma kilkunastoletnie doświadczenie w sprzedaży na stanowiskach managerskich. W spółkach, w których pracował, jak m.in. FedEx Express, Iveco i Pirelli, był odpowiedzialny m.in. za wyniki sprzedaży, zarządzanie zespołami dealerów i przedstawicieli handlowych, rozwój biznesu, promocję  i koordynację działań marketingowych. Przed przyjściem do Canal+ Cyfrowy był współwłaścicielem ComLab Protect (firmy specjalizującej się w szkoleniach sprzedażowych) oraz dyrektorem ds. rozwoju w Sodexo Polska.

Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor sprzedaży w spółce Canal+ Cyfrowy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zan
skandaliczne zachowanie cyfry wobec klienta,wymieniali karty ja byłam w Anglii po przyjeździe kazali mi zapłacić za nową kartę aby oglądać ,z dniem 1go marca skończyła mi się umowa i kazali oddać kartę za którą zapłaciłam.starą mam nie zniszczoną po odmowie zwrotu mojej własności chcą 300 zł za nie oddanie w terminie i nadal zwrotu karty, to przecież oni wymyślili wymianę ,więc dlaczego miałam płacić jeżeli już, to dlaczego mam zwracać kupioną a nie starą? rzecznik konsumenta stwierdził iż to zwykłe oszustwo,w takiej firmie nie jest zaszczytem być dyrektorem współczuję złej decyzji pozdrawiam.
odpowiedź