SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy dyrektor sprzedaży w Ad Meritum

Na początku czerwca Małgorzata Solarczyk dołączyła do zespołu Ad Meritum.

Do jej głównych zadań należy realizacja budżetów reklamowych wszystkich blisko trzydziestu tytułów znajdujących się w portfolio Ad Meritum ( m.in.: Tygodnik Angora, Magazyn Wino, Biznes Inspiracje, W Podróży, V12, DJ Mag, Eurostudent).

Na stanowisku dyrektora sprzedaży Małgorzata Solarczyk zastąpiła Agnieszkę Kędzierską, która pełniła tą funkcję do kwietnia br.

Ostatnio Małgorzata Solarczyk przez blisko dwa lata była dyrektorem biura reklamy w Valkea Media - wydawcy m.in.: Aktivista, Exklusiva, Prestige House, Warsaw Business Journal, Warsaw Insidera, Magazynu Gaga. Wcześniej na tym samym stanowisku przez 6 lat pracowała w DD Media wydawcy dziennika "Dzień Dobry".

Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor sprzedaży w Ad Meritum

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl